Jungle Games review

• Scatter symbolen: Nee
  • Free Spins: Ja
  • Minimale inzet: 0,20 euro cent per draai
  • Maximale inzet: 40 euro per draai
  • Bonus spel: Nee

Intro Jungle Games

We gaan op reis naar de Afrikaanse savanne voor een vermakelijk en beweeglijk uitje met de wilde dieren. De wilde dieren staan namelijk al klaar voor de Jungle Games en hebben ontzettend veel zin in dit sportieve evenement. De leeuw gaat boksen, de giraffe gaat basketballen, de aap gaat gewichtheffen, het nijlpaard gaat zwemmen en de neushoorn gaat tafeltennissen. En wat gaat u doen? Wat dacht u van de winst opstrijken d.m.v. de Pick Win feature of wellicht wel met de Free Spins? Met wat dan ook! Geniet u van dit kunstwerk van NetEnt vol grafisch genot en bijzondere features! Sla op de trommels om de Jungle Games te starten en wellicht valt ook u in de prijzen.

Beschrijving Jungle Games

De opbouw van gokkast Jungle Games, bestaat uit 5 rollen en 3 rijen die tezamen goed zijn voor 20 winlijnen. Een winnende combinatie is wanneer er minimaal 3 identieke symbolen in een winlijn staan van links naar rechts vanaf de eerste rol. Een Wild symbool vervangt elk ander symbool, behalve het Scatter symbool, en kent een multiplier van x2.

Free Spins

U ontvangt de Pick Win feature wanneer er minimaal 3 Free Spins symbolen verschijnen. U mag dan een keuze maken in het aantal Free Spins en multiplier van x1 tot x5.

• Minimuminzet is 0,02 eurocent per spin
  • Maximuminzet is 40 euro per spin

Bediening Jungle Games

De bediening van vrijwel alle NetEnt gokkasten en fruitautomaten zijn identiek. Links onder het speelscherm vindt u vier symbolen, om te beginnen een ‘steeksleutel’ waarmee u wat aanvullende instellingen mee raadpleegt. Deze instellingen zijn: optie ‘snel draaien’, introductieanimatie afspelen en de spelregels raadplegen. Met de ‘speaker’ regelt u het volume van het spel, het ‘vraagteken’ staat voor spelregels en ‘Auto’ voor de instelling van automatisch spinnen. Onderaan in het speelscherm van links naar rechts vindt u alle bedieningsknoppen van het spel:  Met ‘Level’ kunt u het inzetniveau van 1 t/m 10 bepalen, ‘Autoplay’ voor automatisch spinnen, de grote ronde knop met pijlen om regulier te spinnen, Max Bet voor maximale inzet en met ‘Coin Value’ de muntwaarde. Het leuke om nog wel even erbij te vermelden is dat er Afrikaanse trommels zijn gebruikt voor sommige knoppen.

Beoordeling Jungle Games

Dit spel heeft natuurlijk een komisch tintje wat ook terug te zien in de manier van hoe dit spel geanimeerd is. Maar buiten dat dit spel wellicht wel goed is voor de lachspieren en vermaak is natuurlijk ook belangrijk hoe deze online gokkast verder in elkaar steekt. Qua thema zit het voor mij helemaal goed. Alsof ik op een vrolijke sportieve Safari ging waar de dieren allemaal mensvriendelijk zijn geworden en zich prepareerden voor een soort van Olympische spelen voor dieren. Kijkend naar de verdienende aspecten, ben ik zeker wel te spreken over de Free Spins. Het is ook leuk te mogen kiezen en daar een beetje in variëren om te kijken wat nou het beste uitbetaald is een aanrader. Ik wens veel plezier met Jungle Games!

Cijfer recensist FZ: 8